1. VISPĀRĪGA INFORMĀCIJA
1.1 Atbildes laiks uz vēstuli ir līdz 5 darba dienām. Ja jums ir kādi jautājumi vai vēlaties uzzināt informāciju par pasūtījumu, lūdzu, sazinieties ar klientu apkalpošanas dienestu.
1.2 Maksājumi tiek pieņemti EUR valūtā .
1.3 Šo tīmekļa vietni pārvalda Probio Group OÜ .
2. PASŪTĪJUMS
2.1 Mūsu interneta veikalā preces var pasūtīt bez reģistrācijas, taču reģistrētiem lietotājiem var tikt piemērotas papildu atlaides. Sistēma ir droša un ērti lietojama, un mēs aizsargājam personas datus.
2.2 Lai nosūtītu pasūtījumu, jums jāveic šādas darbības:
1) Pievienojiet grozam atbilstošo/-os preci/-es;
2) Dodieties uz grozu, noklikšķinot uz groza pogas lapas augšdaļā;
3) Aizpildiet obligātos laukus, izvēlieties atbilstošo transporta un apmaksas veidu;
4) Izlasiet pirkšanas un pārdošanas noteikumus un, ja piekrītat, apstipriniet savu piekrišanu;
5) Noklikšķiniet uz pogas “Veikt pasūtījumu” un apmaksājiet pasūtījumu.
Tagad viss, kas jums jādara, ir jāgaida, līdz pa e-pastu saņemsiet pasūtījuma apstiprinājumu, un jūsu pasūtījums tiks apstrādāts.
3. MAKSĀJUMS
3.1 Pēc pirkuma apmaksas noteikti noklikšķiniet uz pogas “ Atgriezties pārdevējam ”.
3.2 Jūs varat ātri un droši apmaksāt savu pasūtījumu mūsu tīmekļa vietnē, izmantojot bankas saites, maksājumu partnerus un rēķinu/e-rēķinu.
3.2.1 Mēs atbalstām šādas banku saites: Swedbank, SEB, LHV Bank, Luminor Bank un COOP Bank. Maksājumi tiek veikti, izmantojot maksājumu starpniecības pakalpojumu Montonio.
3.3 Pasūtījums tiks apstrādāts, tiklīdz jūsu veiktais maksājums būs pilnībā saņemts bankas kontā.
3.4 Ar maksājumiem saistītās komisijas maksas sedz pircējs.
4. PIEGĀDE
4.1 Ja esat veiksmīgi apmaksājis produktu, jūs saņemsiet e-pastu ar “pasūtījuma apstiprinājumu” ar detalizētu informāciju. Ja neesat saņēmis šo e-pastu, lūdzu, sazinieties ar klientu apkalpošanas dienestu. Pēc tam jūsu pasūtījums tiks apstrādāts. Kad produkts būs gatavs, tas tiks nosūtīts jums, un jūs nekavējoties saņemsiet e-pastu ar paziņojumu “Jūsu pasūtījums ir nosūtīts”.
4.1.1 Uzmanību! Piegāde/saņemšana nav iespējama svētku dienās.
4.2 Precīzas un aktuālās piegādes metodes un to izmaksas var atrast transporta informācijas lapā. Saite: transporta informācija
4.3 Ja klients savlaicīgi neizņem sūtījumu un tas tiek atgriezts Probio Group OÜ, klientam ir pienākums segt ar atgriešanu saistītās izmaksas un, ja vēlas, atkārtotas nosūtīšanas izmaksas. Ja klients pasūtīja preces, saņemot tās pārstāvniecībā, klientam ir pienākums izņemt preces 3 kalendāro mēnešu laikā. Ja preces netiek izņemtas, pasūtījums tiks atcelts un par pasūtījumu samaksātā summa netiks atmaksāta.
5. ATTEIKUMA TIESĪBAS
5.1 Pircējam ir tiesības atteikties no līguma un apmainīt vai atgriezt preces 14 dienu laikā no pasūtīto preču saņemšanas dienas, nenorādot iemeslus. Līguma atteikuma gadījumā pircējam ir pienākums atgriezt preces nekavējoties, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā.
5.2 Preces var pielaikot un pārbaudīt to piemērotību vai nepiemērotību, taču pielaikošanas laikā Precēm un to iepakojumam jābūt pakļautam minimālai ietekmei. Izmēģināšana nozīmē līdzvērtīgu lietošanu, kā tas ir ierasts mazumtirdzniecības veikalos, pirms iegādes.
5.3 Atgriežamajām precēm jābūt oriģinālajā iepakojumā, ar oriģinālajiem marķējumiem un tādā pašā sarežģītībā, kādā tās tika izsniegtas pircējam. Ja preces iepakojumu ir iespējams atvērt, to nebojājot, pircējs apņemas atvērt iepakojumu šādā veidā. Preces oriģinālā iepakojuma bojājuma gadījumā vai ja preces lietošana preces izmēģinājuma laikā pārsniedz saprātīgu apjomu, kas nepieciešams, lai iepazītos ar preci, vai ja atgrieztās preces nav līdzīgā stāvoklī kā jauna tāda paša veida prece, Pārdevējam ir tiesības vienpusēji ieturēt no Pircējam atmaksājamās summas kompensāciju, kas atbilst preces vērtības samazinājumam. Kompensācijas apmērs katru reizi tiek noteikts, pamatojoties uz atgrieztās preces vērtības iespējamā samazinājuma pakāpi, un kompensācijas apmērs tiek paziņots klientam pēc iespējas ātrāk pēc kompensācijas apmēra noteikšanas.
5.4 Preču atgriešanas izmaksas sedz pircējs, izņemot gadījumus, kad atgriešanas iemesls ir atgriezto preču neatbilstība pasūtītajam (piemēram, nepareiza vai bojāta prece).
5.5 Pircējam ir pienākums atgriezt preces 14 dienu laikā pēc pieteikuma iesniegšanas vai iesniegt apliecinājumu, ka viņš ir nodevis preces preču pārvadātājam iepriekšminētajā termiņā.
5.6 Pēc atgriezto preču saņemšanas Interneta veikalam ir pienākums nekavējoties, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā pēc atteikuma saņemšanas, atgriezt pircējam visu atlīdzību, kas no pircēja saņemta saskaņā ar līgumu.
5.7 Interneta veikals var atteikties atmaksāt līdzekļus, kamēr nav saņēmis preces, kas ir līguma priekšmets, vai kamēr pircējs nav iesniedzis pierādījumus, ka ir atgriezis preces, atkarībā no tā, kurš notikums notiek pirmais.
5.8 Ja pircējs ir nepārprotami izvēlējies piegādes veidu, kas atšķiras no lētākās parastās piegādes metodes, ko piedāvā Interneta veikals, Interneta veikalam nav pienākuma atmaksāt patērētājam izmaksas, kas pārsniedz ar šo metodi saistītās parastās piegādes izmaksas.
5.9 Interneta veikalam ir tiesības atteikt pirkuma un pārdošanas darījumu un pieprasīt no pircēja preces atgriešanu, ja preces cena interneta veikalā kļūdas dēļ ir norādīta ievērojami zemāka par preces tirgus cenu.
5.10 Lai atteiktos no preces, pircējam jāaizpilda preces atteikuma pieteikums, kas atrodams šeit: Pieteikums preces atgriešanai
5.11 Pēc pieteikuma iesniegšanas preces var nosūtīt uz Haaberst Rimi Smartpost, DPD vai Omniva pakomātu, zvanot pa tālruni +372 5306 2253 , vai lielāku preču gadījumā atgriezt tās mūsu birojā Nafta 1, Harjumaa, 10120 Tallina.
5.12 Pretenziju iesniegšanas termiņš ir 2 gadi. Jāņem vērā, ka, ja precei 6 mēnešu laikā pēc tās iegādes parādās defekti, tiek pieņemts, ka tie jau bija iegādes brīdī, ja vien pārdevējs nepierāda pretējo. Pēc 6 mēnešu termiņa beigām no preces iegādes datuma patērētājam ir jāpierāda, ka tā ir ražošanas kļūda, nevis defekts, ko izraisījis patērētājs pats, nepareizi lietojot preci.
5.13 Ja tiek atklāts defekts, pircējam ir tiesības ne vēlāk kā divu mēnešu laikā sazināties ar interneta veikalu, nosūtot e-pastu vai zvanot pa tālruni: +372 5306 2253. Interneta veikals atbild uz patērētāja sūdzību rakstiski vai rakstveida reproducējamā formā 15 dienu laikā.
5.14 Ja pasūtīto preču piegāde nav iespējama preču piegādes termiņa beigām vai kāda cita iemesla dēļ, pircējs par to tiks informēts pēc iespējas ātrāk, un samaksātā nauda (ieskaitot preču piegādes izmaksas) tiks atmaksāta parasti 1–2 darba dienu laikā. Atkarībā no apmaksas veida piegāde var ilgt līdz 7 darba dienām.
6. DATU AIZSARDZĪBA
6.1 Klienta personas dati tiek apstrādāti saskaņā ar Fizisko personu datu aizsardzības likumu.
6.2 Probio Group OÜ vāc Patērētāja personas datus, izveidojot klienta kontu un/vai veicot pasūtījumu.
6.3 Apstrādātie personas dati ir Patērētāja vārds, e-pasta adrese, mobilā tālruņa numurs un patērētāja preferences.
6.4 Probio Group OÜ izmanto personas datus, lai sniegtu, tālāk attīstītu un personalizētu pakalpojumus Patērētājam. Iepriekš minētie pakalpojumi ietver, pirmkārt, preču pārdošanu Patērētājiem tiešsaistes veikalā un personalizētu piedāvājumu organizēšanu.
6.5 Ievadot datus Interneta veikalā un ar atbilstošu apstiprinājumu, Patērētājs piešķir tiesības apkopot un apstrādāt Patērētāja personas datus un nodot loģistikas partnerim datus, kas nepieciešami preču piegādei.
6.6 Probio Group OÜ ir tiesības izmantot Patērētāja mājas vai atrašanās vietas adresi, lai nosūtītu Patērētājam reklāmas un citu informāciju.
6.7 Patērētājam ir tiesības jebkurā laikā aizliegt savu personas datu vākšanu un izmantošanu, izņemot gadījumus, kad tas ir nepieciešams, lai piedzītu no līguma izrietošu prasījumu vai piegādātu preces. Piekrišanu iepriekšminētajai personas datu izmantošanai nevar atsaukt ar atpakaļejošu spēku.
6.8 Elektronisko personas datu izmantošana tiešajiem sūtījumiem notiek tikai tad, ja Patērētājs tam ir devis piekrišanu Probio Group OÜ tīmekļa vietnē.
6.9 Šifrēta datu pārraide ar bankām, norēķinoties par pirkumiem, nodrošina Patērētāja personīgo bankas identifikatoru drošību, un arī Probio Group OÜ tiem nav piekļuves.
6.9.1 Probio Group OÜ nenodod par Klientu saņemtos personas datus trešajām personām.
6.10 Medifum Group OÜ ir tiesības pārsūtīt klientiem Facebook Messenger kampaņas, jaunumus un paziņojumus, kas saistīti ar pasūtījumiem.
7. CITI NOSACĪJUMI
7.1 ATBILDĪBA UN NEPRĀTĪGA VARA:
7.1.1 Probio Group OÜ ir atbildīgs pret jums, un jūs esat atbildīgs pret Probio Group OÜ pret otru pusi, par zaudējumiem, kas radušies šo noteikumu un nosacījumu pārkāpuma rezultātā, gadījumos un apmērā, kas paredzēts spēkā esošajos Igaunijas Republikas tiesību aktos.
7.1.2 Probio Group OÜ neatbild par Jums nodarītajiem zaudējumiem vai preces piegādes kavēšanos, ja preces bojājums vai piegādes kavēšanās ir radusies apstākļu dēļ, kurus Probio Group OÜ nevarēja ietekmēt un kuru iestāšanos Probio Group OÜ nevarēja un nevarēja paredzēt (nepārvaramas varas apstākļi).
7.2 Saistību pārkāpums:
7.2.1 Saistību pārkāpums ir pasūtījuma noteikumu neizpilde vai noteikumu nepienācīga izpilde, tostarp novēlota izpilde.
7.3 TIESISKĀS AIZSARDZĪBAS LĪDZEKĻI SAISTĪBU PĀRKĀPUMA GADĪJUMĀ:
7.3.1 Ja Interneta veikals pārkāpj savas saistības, Pircējam ir tiesības:
1) pieprasīt saistības izpildi;
2) atteikties pildīt savu pienākumu;
3) pieprasīt zaudējumu atlīdzību;
4) atteikties no līguma vai izbeigt līgumu;
5) samazināt cenu;
6) finansiāla pienākuma izpildes kavējuma gadījumā pieprasīt maksājuma atlikšanu.
7.3.2 Saistību pārkāpuma gadījumā klients var individuāli vai kopīgi izmantot visus no likuma vai līguma izrietošos tiesiskās aizsardzības līdzekļus, kurus var izmantot vienlaicīgi, ja vien likumā vai līgumā nav noteikts citādi. Jo īpaši tiesiskās aizsardzības līdzekļu izmantošana, kas izriet no saistību pārkāpuma, neliedz klientam tiesības pieprasīt atlīdzību par zaudējumiem, kas radušies saistību pārkāpuma rezultātā.
7.3.3 Klients nevar atsaukties uz Probio Group OÜ saistību pārkāpumu vai izmantot tiesiskās aizsardzības līdzekļus, ja šo pārkāpumu izraisījusi viņa paša rīcība vai no viņa izrietošs apstāklis vai notikums, kura iestāšanās risku viņš uzņemas.
8. KUPONI, ATLAIŽU KODI UN BONUSI
8.1 Kuponus un atlaižu kodus var izmantot visi lietotāji, ja lietotājs tos ir saņēmis.
8.2 Kuponi un atlaižu kodi tiek izplatīti medifum Facebook fanu lapā un, reģistrēta lietotāja gadījumā, pa e-pastu.
8.3 Lai izmantotu kuponu vai atlaižu kodu, jums jāpievieno grozam vēlamās preces, jāieraksta kods groza atlaižu koda laukā un jānoklikšķina uz pogas “PIEVIENOT”, sistēma automātiski aprēķinās atlaidi.
8.4 Kuponiem un atlaižu kodiem ir derīguma termiņš, un šo informāciju var atrast vienlaikus ar kupona saņemšanu.
8.5 Vienlaikus nevar izmantot divus kuponus.
8.6 Kuponu var izmantot kā papildu atlaidi precei ar atlaidi, ja kupons to atļauj.
8.7 Katrs lietotājs bez reģistrācijas saņem bonusa punktus, pamatojoties uz e-pastu. Ja abonenta e-pasta adrese pasūtījumiem atšķiras, punkti tiks uzkrāti arī dažādos kontos. Drošāk ir reģistrēt kontu, lai punkti netiktu sadalīti uz dažādām e-pasta adresēm.
8.8 Bonusa punktu uzkrāšanas likme ir 10 punkti par katru iztērēto 1 eiro.
8,9 Bonusa punktu izmantošanas likme, 100 punkti dod iepirkumu grozu 1 eiro vērtībā.
8.10 Atlīdzības punkti tiek noapaļoti no summas līdz pusei no vesela skaitļa.
8.11 Bonusa punktus nevar apmainīt pret atlaižu kuponiem vai apmainīt pret tiem.
8.12 Bonusa punkti zaudē spēku 3 mēnešu laikā.
8.13 Reģistrējot lietotāja kontu, jūs saņemsiet 200 bonusa punktus (2 eiro) nākamajam pasūtījumam.
8.14 Bonusa punktus vienlaikus var izmantot līdz 50% no iepirkumu groza kopējās summas.
9. KLIENTA TIESĪBAS STRĪDU IZŠĶIRŠANAS PROCEDŪRĀ
9.1 Jautājumi, kas nav atsevišķi atrisināti šajos noteikumos un nosacījumos, ir balstīti uz spēkā esošajiem Igaunijas Republikas tiesību aktiem.
9.2 Strīdu risināšanai klients var sazināties ar Eiropas Savienības Patērētāju strīdu risināšanas platformu ( https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=ET ), Patērētāju tiesību aizsardzības un tehniskās uzraudzības iestādi ( https://www.ttja.ee/et/tarjabiale/kaebuse-esitamine ) vai tiesu.Ja jums ir kādi jautājumi, lūdzu, sazinieties ar mums šeit vai zvaniet pa tālruni +372 5306 2253.