Pārdošanas noteikumi

Pārdošanas noteikumi

1. VISPĀRĪGA INFORMĀCIJA

1.1 Atbildes laiks uz vēstuli ir līdz 5 darba dienām. Ja jums ir kādi jautājumi vai vēlaties uzzināt informāciju par pasūtījumu, lūdzu, sazinieties ar klientu apkalpošanas dienestu.

1.2 Maksājumi tiek pieņemti EUR valūtā .

1.3 Šo tīmekļa vietni pārvalda Probio Group OÜ .

2. PASŪTĪJUMS

2.1 Mūsu interneta veikalā preces var pasūtīt bez reģistrācijas, taču reģistrētiem lietotājiem var tikt piemērotas papildu atlaides. Sistēma ir droša un ērti lietojama, un mēs aizsargājam personas datus.

2.2 Lai nosūtītu pasūtījumu, jums jāveic šādas darbības:

1) Pievienojiet grozam atbilstošo/-os preci/-es;

2) Dodieties uz grozu, noklikšķinot uz groza pogas lapas augšdaļā;

3) Aizpildiet obligātos laukus, izvēlieties atbilstošo transporta un apmaksas veidu;

4) Izlasiet pirkšanas un pārdošanas noteikumus un, ja piekrītat, apstipriniet savu piekrišanu;

5) Noklikšķiniet uz pogas “Veikt pasūtījumu” un apmaksājiet pasūtījumu.

Tagad viss, kas jums jādara, ir jāgaida, līdz pa e-pastu saņemsiet pasūtījuma apstiprinājumu, un jūsu pasūtījums tiks apstrādāts.

3. MAKSĀJUMS

3.1 Pēc pirkuma apmaksas noteikti noklikšķiniet uz pogas “ Atgriezties pārdevējam ”.

3.2 Jūs varat ātri un droši apmaksāt savu pasūtījumu mūsu tīmekļa vietnē, izmantojot bankas saites, maksājumu partnerus un rēķinu/e-rēķinu.

3.2.1 Mēs atbalstām šādas banku saites: Swedbank, SEB, LHV Bank, Luminor Bank un COOP Bank. Maksājumi tiek veikti, izmantojot maksājumu starpniecības pakalpojumu Montonio.

3.3 Pasūtījums tiks apstrādāts, tiklīdz jūsu veiktais maksājums būs pilnībā saņemts bankas kontā.

3.4 Ar maksājumiem saistītās komisijas maksas sedz pircējs.

4. PIEGĀDE

4.1 Ja esat veiksmīgi apmaksājis produktu, jūs saņemsiet e-pastu ar “pasūtījuma apstiprinājumu” ar detalizētu informāciju. Ja neesat saņēmis šo e-pastu, lūdzu, sazinieties ar klientu apkalpošanas dienestu. Pēc tam jūsu pasūtījums tiks apstrādāts. Kad produkts būs gatavs, tas tiks nosūtīts jums, un jūs nekavējoties saņemsiet e-pastu ar paziņojumu “Jūsu pasūtījums ir nosūtīts”.

4.1.1 Uzmanību! Piegāde/saņemšana nav iespējama svētku dienās.

4.2 Precīzas un aktuālās piegādes metodes un to izmaksas var atrast transporta informācijas lapā. Saite: transporta informācija

4.3 Ja klients savlaicīgi neizņem sūtījumu un tas tiek atgriezts Probio Group OÜ, klientam ir pienākums segt ar atgriešanu saistītās izmaksas un, ja vēlas, atkārtotas nosūtīšanas izmaksas. Ja klients pasūtīja preces, saņemot tās pārstāvniecībā, klientam ir pienākums izņemt preces 3 kalendāro mēnešu laikā. Ja preces netiek izņemtas, pasūtījums tiks atcelts un par pasūtījumu samaksātā summa netiks atmaksāta.

5. ATTEIKUMA TIESĪBAS

5.1 Pircējam ir tiesības atteikties no līguma un apmainīt vai atgriezt preces 14 dienu laikā no pasūtīto preču saņemšanas dienas, nenorādot iemeslus. Līguma atteikuma gadījumā pircējam ir pienākums atgriezt preces nekavējoties, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā.

5.2 Preces var pielaikot un pārbaudīt to piemērotību vai nepiemērotību, taču pielaikošanas laikā Precēm un to iepakojumam jābūt pakļautam minimālai ietekmei. Izmēģināšana nozīmē līdzvērtīgu lietošanu, kā tas ir ierasts mazumtirdzniecības veikalos, pirms iegādes.

5.3 Atgriežamajām precēm jābūt oriģinālajā iepakojumā, ar oriģinālajiem marķējumiem un tādā pašā sarežģītībā, kādā tās tika izsniegtas pircējam. Ja preces iepakojumu ir iespējams atvērt, to nebojājot, pircējs apņemas atvērt iepakojumu šādā veidā. Preces oriģinālā iepakojuma bojājuma gadījumā vai ja preces lietošana preces izmēģinājuma laikā pārsniedz saprātīgu apjomu, kas nepieciešams, lai iepazītos ar preci, vai ja atgrieztās preces nav līdzīgā stāvoklī kā jauna tāda paša veida prece, Pārdevējam ir tiesības vienpusēji ieturēt no Pircējam atmaksājamās summas kompensāciju, kas atbilst preces vērtības samazinājumam. Kompensācijas apmērs katru reizi tiek noteikts, pamatojoties uz atgrieztās preces vērtības iespējamā samazinājuma pakāpi, un kompensācijas apmērs tiek paziņots klientam pēc iespējas ātrāk pēc kompensācijas apmēra noteikšanas.

5.4 Preču atgriešanas izmaksas sedz pircējs, izņemot gadījumus, kad atgriešanas iemesls ir atgriezto preču neatbilstība pasūtītajam (piemēram, nepareiza vai bojāta prece).

5.5 Pircējam ir pienākums atgriezt preces 14 dienu laikā pēc pieteikuma iesniegšanas vai iesniegt apliecinājumu, ka viņš ir nodevis preces preču pārvadātājam iepriekšminētajā termiņā.

5.6 Pēc atgriezto preču saņemšanas Interneta veikalam ir pienākums nekavējoties, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā pēc atteikuma saņemšanas, atgriezt pircējam visu atlīdzību, kas no pircēja saņemta saskaņā ar līgumu.

5.7 Interneta veikals var atteikties atmaksāt līdzekļus, kamēr nav saņēmis preces, kas ir līguma priekšmets, vai kamēr pircējs nav iesniedzis pierādījumus, ka ir atgriezis preces, atkarībā no tā, kurš notikums notiek pirmais.

5.8 Ja pircējs ir nepārprotami izvēlējies piegādes veidu, kas atšķiras no lētākās parastās piegādes metodes, ko piedāvā Interneta veikals, Interneta veikalam nav pienākuma atmaksāt patērētājam izmaksas, kas pārsniedz ar šo metodi saistītās parastās piegādes izmaksas.

5.9 Interneta veikalam ir tiesības atteikt pirkuma un pārdošanas darījumu un pieprasīt no pircēja preces atgriešanu, ja preces cena interneta veikalā kļūdas dēļ ir norādīta ievērojami zemāka par preces tirgus cenu.

5.10 Lai atteiktos no preces, pircējam jāaizpilda preces atteikuma pieteikums, kas atrodams šeit: Pieteikums preces atgriešanai

5.11 Pēc pieteikuma iesniegšanas preces var nosūtīt uz Haaberst Rimi Smartpost, DPD vai Omniva pakomātu, zvanot pa tālruni +372 5306 2253 , vai lielāku preču gadījumā atgriezt tās mūsu birojā Nafta 1, Harjumaa, 10120 Tallina.

5.12 Pretenziju iesniegšanas termiņš ir 2 gadi. Jāņem vērā, ka, ja precei 6 mēnešu laikā pēc tās iegādes parādās defekti, tiek pieņemts, ka tie jau bija iegādes brīdī, ja vien pārdevējs nepierāda pretējo. Pēc 6 mēnešu termiņa beigām no preces iegādes datuma patērētājam ir jāpierāda, ka tā ir ražošanas kļūda, nevis defekts, ko izraisījis patērētājs pats, nepareizi lietojot preci.

5.13 Ja tiek atklāts defekts, pircējam ir tiesības ne vēlāk kā divu mēnešu laikā sazināties ar interneta veikalu, nosūtot e-pastu vai zvanot pa tālruni: +372 5306 2253. Interneta veikals atbild uz patērētāja sūdzību rakstiski vai rakstveida reproducējamā formā 15 dienu laikā.

5.14 Ja pasūtīto preču piegāde nav iespējama preču piegādes termiņa beigām vai kāda cita iemesla dēļ, pircējs par to tiks informēts pēc iespējas ātrāk, un samaksātā nauda (ieskaitot preču piegādes izmaksas) tiks atmaksāta parasti 1–2 darba dienu laikā. Atkarībā no apmaksas veida piegāde var ilgt līdz 7 darba dienām.

6. DATU AIZSARDZĪBA

6.1 Klienta personas dati tiek apstrādāti saskaņā ar Fizisko personu datu aizsardzības likumu.

6.2 Probio Group OÜ vāc Patērētāja personas datus, izveidojot klienta kontu un/vai veicot pasūtījumu.

6.3 Apstrādātie personas dati ir Patērētāja vārds, e-pasta adrese, mobilā tālruņa numurs un patērētāja preferences.

6.4 Probio Group OÜ izmanto personas datus, lai sniegtu, tālāk attīstītu un personalizētu pakalpojumus Patērētājam. Iepriekš minētie pakalpojumi ietver, pirmkārt, preču pārdošanu Patērētājiem tiešsaistes veikalā un personalizētu piedāvājumu organizēšanu.

6.5 Ievadot datus Interneta veikalā un ar atbilstošu apstiprinājumu, Patērētājs piešķir tiesības apkopot un apstrādāt Patērētāja personas datus un nodot loģistikas partnerim datus, kas nepieciešami preču piegādei.

6.6 Probio Group OÜ ir tiesības izmantot Patērētāja mājas vai atrašanās vietas adresi, lai nosūtītu Patērētājam reklāmas un citu informāciju.

6.7 Patērētājam ir tiesības jebkurā laikā aizliegt savu personas datu vākšanu un izmantošanu, izņemot gadījumus, kad tas ir nepieciešams, lai piedzītu no līguma izrietošu prasījumu vai piegādātu preces. Piekrišanu iepriekšminētajai personas datu izmantošanai nevar atsaukt ar atpakaļejošu spēku.

6.8 Elektronisko personas datu izmantošana tiešajiem sūtījumiem notiek tikai tad, ja Patērētājs tam ir devis piekrišanu Probio Group OÜ tīmekļa vietnē.

6.9 Šifrēta datu pārraide ar bankām, norēķinoties par pirkumiem, nodrošina Patērētāja personīgo bankas identifikatoru drošību, un arī Probio Group OÜ tiem nav piekļuves.

6.9.1 Probio Group OÜ nenodod par Klientu saņemtos personas datus trešajām personām.

6.10 Medifum Group OÜ ir tiesības pārsūtīt klientiem Facebook Messenger kampaņas, jaunumus un paziņojumus, kas saistīti ar pasūtījumiem.

7. CITI NOSACĪJUMI

7.1 ATBILDĪBA UN NEPRĀTĪGA VARA:

7.1.1 Probio Group OÜ ir atbildīgs pret jums, un jūs esat atbildīgs pret Probio Group OÜ pret otru pusi, par zaudējumiem, kas radušies šo noteikumu un nosacījumu pārkāpuma rezultātā, gadījumos un apmērā, kas paredzēts spēkā esošajos Igaunijas Republikas tiesību aktos.

7.1.2 Probio Group OÜ neatbild par Jums nodarītajiem zaudējumiem vai preces piegādes kavēšanos, ja preces bojājums vai piegādes kavēšanās ir radusies apstākļu dēļ, kurus Probio Group OÜ nevarēja ietekmēt un kuru iestāšanos Probio Group OÜ nevarēja un nevarēja paredzēt (nepārvaramas varas apstākļi).

7.2 Saistību pārkāpums:

7.2.1 Saistību pārkāpums ir pasūtījuma noteikumu neizpilde vai noteikumu nepienācīga izpilde, tostarp novēlota izpilde.

7.3 TIESISKĀS AIZSARDZĪBAS LĪDZEKĻI SAISTĪBU PĀRKĀPUMA GADĪJUMĀ:

7.3.1 Ja Interneta veikals pārkāpj savas saistības, Pircējam ir tiesības:

1) pieprasīt saistības izpildi;

2) atteikties pildīt savu pienākumu;

3) pieprasīt zaudējumu atlīdzību;

4) atteikties no līguma vai izbeigt līgumu;

5) samazināt cenu;

6) finansiāla pienākuma izpildes kavējuma gadījumā pieprasīt maksājuma atlikšanu.

7.3.2 Saistību pārkāpuma gadījumā klients var individuāli vai kopīgi izmantot visus no likuma vai līguma izrietošos tiesiskās aizsardzības līdzekļus, kurus var izmantot vienlaicīgi, ja vien likumā vai līgumā nav noteikts citādi. Jo īpaši tiesiskās aizsardzības līdzekļu izmantošana, kas izriet no saistību pārkāpuma, neliedz klientam tiesības pieprasīt atlīdzību par zaudējumiem, kas radušies saistību pārkāpuma rezultātā.

7.3.3 Klients nevar atsaukties uz Probio Group OÜ saistību pārkāpumu vai izmantot tiesiskās aizsardzības līdzekļus, ja šo pārkāpumu izraisījusi viņa paša rīcība vai no viņa izrietošs apstāklis vai notikums, kura iestāšanās risku viņš uzņemas.

8. KUPONI, ATLAIŽU KODI UN BONUSI

8.1 Kuponus un atlaižu kodus var izmantot visi lietotāji, ja lietotājs tos ir saņēmis.

8.2 Kuponi un atlaižu kodi tiek izplatīti medifum Facebook fanu lapā un, reģistrēta lietotāja gadījumā, pa e-pastu.

8.3 Lai izmantotu kuponu vai atlaižu kodu, jums jāpievieno grozam vēlamās preces, jāieraksta kods groza atlaižu koda laukā un jānoklikšķina uz pogas “PIEVIENOT”, sistēma automātiski aprēķinās atlaidi.

8.4 Kuponiem un atlaižu kodiem ir derīguma termiņš, un šo informāciju var atrast vienlaikus ar kupona saņemšanu.

8.5 Vienlaikus nevar izmantot divus kuponus.

8.6 Kuponu var izmantot kā papildu atlaidi precei ar atlaidi, ja kupons to atļauj.

8.7 Katrs lietotājs bez reģistrācijas saņem bonusa punktus, pamatojoties uz e-pastu. Ja abonenta e-pasta adrese pasūtījumiem atšķiras, punkti tiks uzkrāti arī dažādos kontos. Drošāk ir reģistrēt kontu, lai punkti netiktu sadalīti uz dažādām e-pasta adresēm.

8.8 Bonusa punktu uzkrāšanas likme ir 10 punkti par katru iztērēto 1 eiro.

8,9 Bonusa punktu izmantošanas likme, 100 punkti dod iepirkumu grozu 1 eiro vērtībā.

8.10 Atlīdzības punkti tiek noapaļoti no summas līdz pusei no vesela skaitļa.

8.11 Bonusa punktus nevar apmainīt pret atlaižu kuponiem vai apmainīt pret tiem.

8.12 Bonusa punkti zaudē spēku 3 mēnešu laikā.

8.13 Reģistrējot lietotāja kontu, jūs saņemsiet 200 bonusa punktus (2 eiro) nākamajam pasūtījumam.

8.14 Bonusa punktus vienlaikus var izmantot līdz 50% no iepirkumu groza kopējās summas.

9. KLIENTA TIESĪBAS STRĪDU IZŠĶIRŠANAS PROCEDŪRĀ

9.1 Jautājumi, kas nav atsevišķi atrisināti šajos noteikumos un nosacījumos, ir balstīti uz spēkā esošajiem Igaunijas Republikas tiesību aktiem.

9.2 Strīdu risināšanai klients var sazināties ar Eiropas Savienības Patērētāju strīdu risināšanas platformu ( https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=ET ), Patērētāju tiesību aizsardzības un tehniskās uzraudzības iestādi ( https://www.ttja.ee/et/tarjabiale/kaebuse-esitamine ) vai tiesu.Ja jums ir kādi jautājumi, lūdzu, sazinieties ar mums šeit vai zvaniet pa tālruni +372 5306 2253.

We use cookies to personalise content and ads, to provide social media features and to analyse our traffic. We also share information about your use of our site with our social media, advertising and analytics partners.
Cookies settings
Accept
Privacy & Cookie policy
Privacy & Cookies policy
Cookie name Active

Privacy Policy

What information do we collect?

We collect information from you when you register on our site or place an order. When ordering or registering on our site, as appropriate, you may be asked to enter your: name, e-mail address or mailing address.

What do we use your information for?

Any of the information we collect from you may be used in one of the following ways: To personalize your experience (your information helps us to better respond to your individual needs) To improve our website (we continually strive to improve our website offerings based on the information and feedback we receive from you) To improve customer service (your information helps us to more effectively respond to your customer service requests and support needs) To process transactions Your information, whether public or private, will not be sold, exchanged, transferred, or given to any other company for any reason whatsoever, without your consent, other than for the express purpose of delivering the purchased product or service requested. To administer a contest, promotion, survey or other site feature To send periodic emails The email address you provide for order processing, will only be used to send you information and updates pertaining to your order.

How do we protect your information?

We implement a variety of security measures to maintain the safety of your personal information when you place an order or enter, submit, or access your personal information. We offer the use of a secure server. All supplied sensitive/credit information is transmitted via Secure Socket Layer (SSL) technology and then encrypted into our Payment gateway providers database only to be accessible by those authorized with special access rights to such systems, and are required to?keep the information confidential. After a transaction, your private information (credit cards, social security numbers, financials, etc.) will not be kept on file for more than 60 days.

Do we use cookies?

Yes (Cookies are small files that a site or its service provider transfers to your computers hard drive through your Web browser (if you allow) that enables the sites or service providers systems to recognize your browser and capture and remember certain information We use cookies to help us remember and process the items in your shopping cart, understand and save your preferences for future visits, keep track of advertisements and compile aggregate data about site traffic and site interaction so that we can offer better site experiences and tools in the future. We may contract with third-party service providers to assist us in better understanding our site visitors. These service providers are not permitted to use the information collected on our behalf except to help us conduct and improve our business. If you prefer, you can choose to have your computer warn you each time a cookie is being sent, or you can choose to turn off all cookies via your browser settings. Like most websites, if you turn your cookies off, some of our services may not function properly. However, you can still place orders by contacting customer service. Google Analytics We use Google Analytics on our sites for anonymous reporting of site usage and for advertising on the site. If you would like to opt-out of Google Analytics monitoring your behaviour on our sites please use this link (https://tools.google.com/dlpage/gaoptout/)

Do we disclose any information to outside parties?

We do not sell, trade, or otherwise transfer to outside parties your personally identifiable information. This does not include trusted third parties who assist us in operating our website, conducting our business, or servicing you, so long as those parties agree to keep this information confidential. We may also release your information when we believe release is appropriate to comply with the law, enforce our site policies, or protect ours or others rights, property, or safety. However, non-personally identifiable visitor information may be provided to other parties for marketing, advertising, or other uses.

Registration

The minimum information we need to register you is your name, email address and a password. We will ask you more questions for different services, including sales promotions. Unless we say otherwise, you have to answer all the registration questions. We may also ask some other, voluntary questions during registration for certain services (for example, professional networks) so we can gain a clearer understanding of who you are. This also allows us to personalise services for you. To assist us in our marketing, in addition to the data that you provide to us if you register, we may also obtain data from trusted third parties to help us understand what you might be interested in. This ‘profiling’ information is produced from a variety of sources, including publicly available data (such as the electoral roll) or from sources such as surveys and polls where you have given your permission for your data to be shared. You can choose not to have such data shared with the Guardian from these sources by logging into your account and changing the settings in the privacy section. After you have registered, and with your permission, we may send you emails we think may interest you. Newsletters may be personalised based on what you have been reading on theguardian.com. At any time you can decide not to receive these emails and will be able to ‘unsubscribe’. Logging in using social networking credentials If you log-in to our sites using a Facebook log-in, you are granting permission to Facebook to share your user details with us. This will include your name, email address, date of birth and location which will then be used to form a Guardian identity. You can also use your picture from Facebook as part of your profile. This will also allow us and Facebook to share your, networks, user ID and any other information you choose to share according to your Facebook account settings. If you remove the Guardian app from your Facebook settings, we will no longer have access to this information. If you log-in to our sites using a Google log-in, you grant permission to Google to share your user details with us. This will include your name, email address, date of birth, sex and location which we will then use to form a Guardian identity. You may use your picture from Google as part of your profile. This also allows us to share your networks, user ID and any other information you choose to share according to your Google account settings. If you remove the Guardian from your Google settings, we will no longer have access to this information. If you log-in to our sites using a twitter log-in, we receive your avatar (the small picture that appears next to your tweets) and twitter username.

Children’s Online Privacy Protection Act Compliance

We are in compliance with the requirements of COPPA (Childrens Online Privacy Protection Act), we do not collect any information from anyone under 13 years of age. Our website, products and services are all directed to people who are at least 13 years old or older.

Updating your personal information

We offer a ‘My details’ page (also known as Dashboard), where you can update your personal information at any time, and change your marketing preferences. You can get to this page from most pages on the site – simply click on the ‘My details’ link at the top of the screen when you are signed in.

Online Privacy Policy Only

This online privacy policy applies only to information collected through our website and not to information collected offline.

Your Consent

By using our site, you consent to our privacy policy.

Changes to our Privacy Policy

If we decide to change our privacy policy, we will post those changes on this page.
Save settings
Cookies settings